7/14/2022

ВЕСТ-ПАЛМ БІЧ, Флорида (14 липня 2022 р.) – USPA Global Licensing Inc. (USPAGL) сьогодні оголосила, що US Polo Assn., офіційний бренд Асоціації поло США (USPA), знову посів 28-е місце в елітному рейтингу Top Global Licensors видання License Globalстаном на 2022 рік. Багатомільярдний спортивний бренд піднявся на десять позицій із 38-ої у 2019 році та є одним із найбільших ліцензіарів спортивного одягу і провідних ліцензіарів одягу. Високі загальні рейтинги US Polo Assn., отримані завдяки видатним результатам, яких вдалося досягнути в 2021 році, коли глобальні роздрібні продажі досягли 1,8 мільярда доларів США, присутність розширено до понад 190 країн, а рік завершено із понад 1200 роздрібних магазинів US Polo Assn. по всьому світу. Справжній зв'язок бренду зі спортом поло приваблює молодих споживачів і спортивних уболівальників по всьому світі.

«Від імені US Polo Assn. я хочу особисто подякувати нашій глобальній команді та стратегічним партнерам у всьому світі, які невтомно працювали, щоб наш бренд, натхненний спортом, потрапив до рейтингу Top Global Licensors видання License Global. Знову отримати це визнання разом із культовими лідерами у сфері ліцензування спорту й одягу  — це честь», – каже Дж. Майкл Прінс, Президент і Генеральний директор USPAGL. «Ми діяли одночасно стратегічно й амбіційно, відкриваючи цифрові та роздрібні магазини, розробляючи міжнародні плани розвитку, на тлі глобальних викликів пандемії, щоб представити натхненний спортом бренд US Polo Assn. мільйонам споживачів і спортивних уболівальників у всьому світі».

Рейтинг Top Global Licensors видання License Global — це «Хто є хто» серед титанів ліцензування, який складають на основі щорічного дослідження, що «враховує роздрібні продажі ліцензійних товарів у всіх основних секторах бізнесу, від дозвілля до спортивних подій, продуктів харчування та напоїв, корпоративних брендів, моди, мистецтва та дизайну і багато іншого».

Для того, щоб торгова марка або компанія увійшли до цього рейтингу, вони повинні подати дані роздрібній торгівлі з урахуванням світових продажів ліцензійних товарів. Крім того, редактори License Global проводять власну експертизу та здійснюють незалежну перевірку на підставі галузевих джерел, річних звітів і фінансових документів. Найбільшою торговою маркою у світі залишається компанія Walt Disney із показником роздрібних продажів 56,2 мільярдів доларів США.

Інформація про U.S. Polo Assn. і USPA Global Licensing Inc. (USPAGL)

U.S. Polo Assn. — офіційний бренд Асоціації поло США (USPA), неприбуткової організації, заснованої у 1890 році для керування справами поло на території США. Вона є однією з найстаріших спортивних організацій світу. Завдяки глобальній присутності та дистрибуції в 190 країнах світу, в близько 1200 роздрібних магазинах U.S. Polo Assn. і тисячах універмагів, а також каналах продажу спортивних товарів, незалежних роздрібних продавцях та онлайн-магазинах, U.S. Polo Assn. пропонує одяг для чоловіків, жінок і дітей, а також аксесуари та взуття. Станом на 2022 рік US Polo Assn. посідає 28-е місце в рейтингу Top Global Licensors видання License Global і входить до п’ятірки провідних спортивних ліцензіарів. Відвідайте сайт uspoloassnglobal.com.

USPA Global Licensing Inc. (USPAGL) — комерційна дочірня компанія USPA та її ексклюзивний світовий ліцензіар. Компанія USPAGL керує багатомільярдним міжнародним брендом U.S. Polo Assn. та об’єктами інтелектуальної власності USPA, забезпечуючи для спорту дохід на тривалу перспективу. Через свою дочірню компанію Global Polo Entertainment (GPE) USPAGL також керує телеканалом Global Polo TV, провідною у світі цифровою платформою з контентом про поло та стиль життя. Крім того, USPAGL співпрацює з ESPN і beIN Sports на глобальному рівні та пропонує трансляції поло на телебаченні та на вимогу для мільйонів глядачів. Щоб дізнатися більше про поло, відвідайте globalpolo.com.

Цей сайт більше не підтримує браузери Internet Explorer. Щоб отримати найкращий досвід, переключіться, будь ласка, на Chrome, Safari або Firefox.