3/7/2024

ВЕСТ-ПАЛМ БІЧ, Флорида (7 березня 2024 р.)U.S. Polo Assn., офіційний бренд Асоціації поло США (USPA), запустив свою культову спортивну колекцію весна-літо 2024. Міжнародна фотосесія бренду відбулася в ідилічному Палм-Спрінгс, штат Каліфорнія, відомому своїми мальовничими пустельними пейзажами, величними пальмовими гаями, розкішними полями для поло та мальовничими краєвидами біля басейну під золотистими променями сонця долини Коачелла. Також навесні серед інших ключових продуктів було запущено спортивну колекцію USPA Sport 2024.

Колекція Весна-Літо 2024 U.S. Polo Assn. вирізняється сміливими смугами та яскравими кольорами з ефектом вигоряння на сонці, що уособлюють вільний дух і спадщину спортивного бренду. Курортний ретро-стиль U.S. Polo Assn втілений в однотонних наборах і сорочках поло, в яких моделі та професійні гравці в поло гріються під пальмами. Спортивні моделі окрім фірмової червоно-біло-синьої смужки відрізняються яскравими кольорами та візерунками, а автентичні текстури колекції включають легкі лляні тканини, зручний денім та м'які сезонні сукні. Стильні, яскраві аксесуари включають сумки-трансформери через плече, панами, модне взуття та трендові окуляри, які доповнюють унікальні кольори, стилі та тканини колекції для теплої погоди.

«Колекція Весна-Літо 2024 U.S. Polo Assn. натхненна глобальним поширенням спорту поло та модними елементами трендів сезону, які підкреслюють фірмовий стиль нашого бренду в пустельному оазисі Каліфорнії», — зазначив Брайан Камінер, старший віце-президент з питань бренду та продуктів U.S. Polo Assn. «Цією міжнародною колекцією ми віддаємо шану духу сезону, використовуючи кольори з ефектом вигорання на сонці, сміливі візерунки та автентичні текстури, щоб шанувальники бренду почувалися круто та комфортно у класичному, американському стилі U.S. Polo Assn., натхненному спортом».

U.S. Polo Assn. також з гордістю представляє спортивну колекцію USPA 2024 року. Переважно чоловіча лінія спортивного одягу для активного відпочинку, яка відрізняється більш гострим, сміливим стилем з яскравими основними кольорами, доступна споживачам у всьому світі. Найновіша спортивна колекція USPA включає дихаючі сорочки поло, зручні шорти, барвисті футболки та відповідні набори з брендовим тисненням, які з гордістю демонструють фірмовий логотип U.S. Polo Assn. із зображенням двох вершників.

Також до нашої спортивної колекції USPA входить USPA Pro, найновіша версія високоякісної лінійки продукції, розроблена для гравців у поло та спортсменів кінного спорту. Ця спеціальна колекція, створена за постійної співпраці з професійними гравцями в поло, доступна лише онлайн та в роздрібному магазині Національного центру поло USPA США (NPC) в окрузі Палм-Біч, штат Флорида. Лінійка продуктів USPA Pro включає вентильовані сумки для спорядження з опущеним дном, м’які гетри, аргентинські ремені, зшиті вручну, дихаючі спортивні худі та фірмові білі штани-поло зі шнурками. Лінійка USPA Pro в культовій червоно-біло-синій палітрі кольорів U.S. Polo Assn. призначена покращити гру гравців у поло за допомогою продуктів, спеціально призначених для максимальної продуктивності.

«Кожна колекція, створена командою дизайнерів U.S. Polo Assn., містить елементи, які пов'язують наш бренд з грою в поло, що є нашою спадщиною та ДНК бренду», — сказав Дж. Майкл Принс, президент та головний виконавчий директор USPA Global, компанії, яка керує і представляє на ринку міжнародний багатомільярдний бренд U.S. Polo Assn. «В рамках стратегічного партнерства, наприклад, з ESPN на підтримку глобальних подій у світі поло або під час запуску наших продуктів, наша місія — залишатися вірними автентичному зв’язку U.S. Polo Assn. зі спортом».

Про U.S. Polo Assn. та USPA Global

U.S. Polo Assn. є офіційним брендом Асоціації поло США (USPA), органу, що керує поло в США, який є одним з найстаріших спортивних керівних органів країни, заснованого в 1890 році. Завдяки багатомільярдному глобальному відбитку та розповсюдженню по всьому світу через близько 1200 роздрібних магазинів U.S. Polo Assn., а також тисячі додаткових точок дистрибуції, U.S. Polo Assn. пропонує одяг, аксесуари та взуття для чоловіків, жінок і дітей у понад 190 країнах світу. Нещодавня багаторічна угода з ESPN щодо трансляції кількох головних світових турнірів з поло, в рамках якої U.S. Polo Assn. виступає спонсором, уперше відкрила доступ до цього захопливого виду спорту мільйонам фанів поло по всьому світу.

За даними License Global компанія U.S. Polo Assn. незмінно вважається одним із найкращих світових спортивних ліцензіарів поряд із NFL, NBA та MLB. Крім того, спортивний бренд отримав визнання в усьому світі завдяки нагородам за глобальне зростання, розширення, ліцензування та цифрове зростання. Завдяки величезному успіху як міжнародного бренду, особливо протягом останніх п'яти років, компанію U.S. Polo Assn. представлено у Forbes, Fortune, Modern Retail і GQ, а також в Yahoo Finance та Bloomberg, серед багатьох інших важливих медіа-джерел по всьому світу.

Відвідайте сайт uspoloassnglobal.com і підпишіться на @uspoloassn, щоб дізнатись більше інформації.

Компанія USPA Global є комерційною дочірньою компанією USPA, що керує глобальним багатомільярдним брендом U.S. Polo Assn. і забезпечує спорт довгостроковим джерелом доходу. Через свою дочірню компанію Global Polo Entertainment (GPE) USPA Global також управляє телеканалом Global Polo TV, який транслює спортивний контент та інші матеріали про образ життя. Для перегляду додаткової кількості спортивних матеріалів відвідайте сайт globalpolo.com.

Цей сайт більше не підтримує браузери Internet Explorer. Щоб отримати найкращий досвід, переключіться, будь ласка, на Chrome, Safari або Firefox.