9/26/2023

ВЕСТ-ПАЛМ БІЧ, Флорида (26 вересня 2023 р.) — U.S. Polo Assn.,</u> офіційний бренд Асоціації Сполучених Штатів Америки із гри в поло (USPA), запустив свою культову, натхненну спортом осінньо-зимову колекцію Fall-Winter Collection 2023 року. Глобальна фотосесія бренду проходила на пагорбах мальовничих гірських масивів Блу-Ридж, в результаті чого були створені зображення та відео, які використовуються партнерами U.S. Polo Assn. по всьому світу. Вражаюча Північна Джорджія, з її прозорими озерами, відтінками врожаю та історичними кампусами коледжів, стала мальовничим фоном для американського стилю цього сезону.

Колекція осінь-зима 2023 демонструє як моделей, так і гравців у поло у сміливих візерунках, університетських написах та затишних спортивних костюмах, що представляють спортивний стиль U.S. Polo Assn. у цьому сезоні. Зняті в мальовничій атмосфері коледжу, барвисті сорочки-поло з довгими рукавами земляних відтінків накладені на фактурні светри та легкі жилети-пуховики на тлі подвір'їв кампусу та шелесту листя. Історична архітектура та приозерні парки створили дивовижні образи для бренду, щоб підкреслити свою колекцію для споживачів у магазинах та онлайн по всьому світу.

«Запуск нашої колекції осінь-зима 2023 — це захоплюючий початок сезону, оскільки бренд U.S. Polo Assn. відображає наш автентичний зв’язок зі спортом поло та ділиться натхненням з нашими партнерами у 190  країнах», — сказав Дж. Майкл Принс, президент і генеральний директор USPA Global Licensing, який керує глобальним брендом U.S. Polo Assn., який складається з декількох мільярдів доларів. «U.S. Polo Assn. з нетерпінням чекає на можливість представити цю колекцію споживачам до наступного святкового сезону, коли ми продовжуємо розвивати нашу глобальну динаміку з чудовими продуктами за доступними цінами».

М'які текстури, вільний крій та зручні тканини, натхненні класичним студентським стилем, — все це виділяється в колекції осінь-зима 2023 від бренду U.S. Polo Assn. Шанувальники бренду можуть поєднувати осінні акценти насиченого бордового, глибокого темно-синього та золотисто-жовтого з класичними нейтральними кольорами хакі та затишного деніму, щоб створювати чіткі колективні образи, які ідеально підходять для цього сезону. Не кажучи вже про незмінні речі, такі як сукні, стильні зимові аксесуари, вельветові піджаки та модне взуття, які доступні для чоловіків, жінок і дітей.

«Наша команда дизайнерів рада представити на ринку оновлення класики сезону осінь-зима 2023 для бренду U.S. Polo Assn.! Класичні фланелеві костюми та поло, фактурні светри, а також нові інтерпретації класичної куртки-пуховика — все це значна частина основних дизайнів нашої лінійки по всьому світу», — говорить Брайан Камінер, старший віце-президент з розвитку бренду та продуктів бренду U.S. Polo Assn. «Тенденція до більш вільних форм добре вписується в наш класичний колективний стиль, представлений в наших колекціях одягу для чоловіків, жінок і дітей. Кожного сезону ми перевіряємо нашу креативність у пошуках унікальних елементів дизайну, які втілюють наш класичний, американський стиль в одязі, який став улюбленим предметом гардеробу наших клієнтів».' 

U.S. Polo Assn. відомий у всьому світі через свій автентичний, натхненний спортом стиль і фірмові червоні, білі та сині смуги в елементах одягу. Колекція осінь-зима Fall-Winter 2023 Collection наслідує цей приклад, а також містить сміливі та свіжі ноти, що поєднують унікальний стиль, високоякісні тканини та сезонний комфорт, зокрема лінійку USPA Life, деякі елементи якої вироблені з екологічно чистих елементів.

Про U.S. Polo Assn. і USPA Global Licensing Inc. (USPAGL)

U.S. Polo Assn. — офіційний бренд Асоціації Сполучених Штатів Америки із гри в поло (USPA), неприбуткова організація, що керує поло в Сполучених Штатах. Вона заснована в 1890 році і є однією з найстаріших спортивних організацій. Компанія U.S. Polo Assn. пропонує одяг для чоловіків, жінок і дітей, а також аксесуари та взуття в більш ніж 190 країнах світу. Вона володіє багатомільярдним світовим капіталом і пропонує продукцію по всьому світу в понад 1100 роздрібних магазинах U.S. Polo Assn. і тисячах універмагів, а також через канали продажу спортивних товарів, незалежних роздрібних торговців й інтернет-магазини. U.S. Polo Assn. увійшла до п’‎ятірки найкращих спортивних ліцензіарів у 2023 році за версією License Global. Відвідайте сайт uspoloassnglobal.com і підписуйтесь на @uspoloassn

USPA Global Licensing Inc. (USPAGL) є комерційною дочірньою компанією USPA, яка керує світовим багатомільярдним брендом U.S. Polo Assn., забезпечуючи спортивну галузь довгостроковим джерелом доходу. Через свою дочірню компанію Global Polo Entertainment (GPE) USPAGL також керує Global Polo TV, що пропонує матеріали про гру в поло, спорт і стиль життя. USPAGL та ESPN підписали багаторічну міжнародну угоду історичного значення про те, що провідний світовий постачальник спортивних матеріалів транслюватиме багато визначних матчів чемпіонату США із гри в поло, що дозволить мільйонам уболівальників і споживачів у всьому світі насолоджуватися цим видом спорту на платформах ESPN для трансляції та потокової передачі. Для перегляду додаткової кількості спортивних матеріалів відвідайте сайт globalpolo.com.

Цей сайт більше не підтримує браузери Internet Explorer. Щоб отримати найкращий досвід, переключіться, будь ласка, на Chrome, Safari або Firefox.