6/6/2023

WEST PALM BEACH, Fla., (6 червня 2023 р.) – USPA Global Licensing Inc. (USPAGL) оголосила, що U.S. Polo Assn., офіційний бренд Асоціації поло США (USPA), подолав рубіж у 2 мільярди доларів США, досягнувши прибутку на рекордну суму 2,3 мільярда доларів завдяки світовим роздрібним продажам у 2022 році.

Міжнародний спортивний бренд швидко розширює географію присутності: 190 країн, понад 1100 роздрібних магазинів та тисячі оптових точок U.S. Polo Assn., які охоплюють універмаги, канали продажу спортивних товарів, незалежних роздрібних продавців, а також інтернет-магазини. U.S. Polo Assn. продовжує підвищувати свої позиції в рейтингах роздрібної торгівлі як один із найбільших світових ліцензованих спортивних брендів у світі, увійшовши до п’ятірки найкращих разом із NFL, MLB та NBA, за даними License Global.

Рекордний розвиток багатомільярдного бренду є результатом розширення географії його присутності в усіх регіонах світу. U.S. Polo Assn. демонструє збалансовану стратегію зростання зі значним закріпленням позицій на більш зрілих ринках, таких як Північна Америка та Західна Європа, одночасно забезпечуючи експоненційне зростання на ринках, що розвиваються, таких як Азія, Латинська Америка, Близький Схід та Індія. Фактично, бренд має на меті стати мільярдним бізнесом лише в Індії, при цьому U.S. Polo Assn. займає позицію, щоб стати міжнародним потужним і найбільш продаваним брендом повсякденного чоловічого одягу в країні.

Ефективна діяльність U.S. Polo Assn. базується на фокусі на розширенні мережі магазинів бренду по всьому світу. Бренд U.S. Polo Assn. збільшив світову географію присутності до понад 1100 магазинів і планує збільшити цю кількість до понад 1500 протягом кількох найближчих років. У 2022 році бренд відкрив магазини на нових ринках, таких як Велика Британія та Бразилія. У 2023 році нові магазини та існуючі стратегічні магазини по всьому світу будуть вдосконалені за допомогою надихаючої концепції бренду, завдяки якій клієнти отримають ще особливіший досвід взаємодії з брендом.

Бренд також зміг прискорити розвиток своєї цифрової стратегії, що призвело до збільшення обсягу цифрового бізнесу втричі за останні кілька років. Компанія U.S. Polo Assn. досягла рекордного зростання об’єму торгівлі через інтернет через створення приблизно 50 сайтів бренду 20 мовами завдяки успішній цифровій стратегії. U.S. Polo Assn. має близько 7 мільйонів шанувальників по всьому світу та продовжує нарощувати свою цифрову присутність і вплив у соціальних мережах.

«Наша глобальна команда та стратегічні партнери по всьому світу досягли рекордних фінансових показників, а також багатьох важливих віх в асортименті виробів і світовому розширенні», — зазначив Дж. Майкл Прінс, президент і &генеральний директор USPAGL. «Ми продовжуємо реалізацію нашої агресивної стратегії розвитку магазинів, цифрових технологій та міжнародного розвитку, щоб ще більше збільшити нашу світову присутність у ключових містах і на ринках по всьому світу.»

Прінс додав: «Ми змогли перевищити нашу ціль у 2 мільярди доларів США на 2025 рік на три роки раніше, а тепер поставили нову мету — досягти прибутку 3 мільярдів доларів США і 1500 магазинів U.S. Polo Assn. до 2030 року.»

Вірна спадщині бренду, компанія U.S. Polo Assn. зберігає міцні позиції в поло. Підписавши знаменну багаторічну світову угоду з ESPN, компанія забезпечила до цього захоплюючого виду спорту доступ величезної аудиторії з багатьох частин світу, з урахуванням мільйонів домогосподарств і численниї цифрових каналів. Культовий відкритий чемпіонат U.S. Open Polo Championship®, який транслюється ESPN, тепер перебуває в елітній компанії The Masters і Kentucky Derby та є однією з найпрестижніших весняних спортивних заходів країни.

Влітку 2022 року USPA придбала всесвітньо відомий Міжнародний поло-центр (IPC), який тепер перейменовано на Національний поло-центр (NPC) USPA – Веллінгтон, головна спортивна арена в Північній Америці. Це дивовижне місце, яке розташоване в прекрасному окрузі Палм-Біч, штат Флорида, займає 160 акрів, включаючи кілька трав’яних полів для поло, вишукані ресторани, тенісні корти, столики на стадіоні, басейн і роздрібний магазин NPC із широким асортиментом товарів.

Найперші ігри на стадіоні U.S. Polo Assn. Stadium Field були історичними іграми XII Чемпіонату світу з поло Федерації міжнародного поло (FIP), який проводився в США лише вдруге в історії турніру, при цьому спонсором змагань виступила компанія U.S. Polo Assn. FIP — міжнародна федерація поло, офіційно визнана Міжнародним олімпійським комітетом (МОК). Сезон поло завершився найпрестижнішим із усіх північноамериканських високо рангових турнірів, чемпіонатом U.S. Open Polo Championship®. Обидві гри, серед багатьох інших, пройшли за заповнених трибун і транслювалися на кількох платформах ESPN.

З усіма цими досягненнями бренд U.S. Polo Assn. зміг подолати численні виклики, з якими стикається світова роздрібна торгівля протягом останніх кількох років, і зберегти лідерські позиції серед аналогів у галузі, збільшивши частку на ринку.

«Ми продовжуємо шукати шляхи та партнерства для виходу на нові світові ринки, а також нові та інноваційні сфери бізнесу. Поєднання цих факторів разом із нашим справжнім зв’язком із поло та видатним світовим маркетингом бренду є ключем до нашого успіху», — підсумовує Прінс. «Я залишаюся оптимістом щодо світового бізнесу U.S. Polo Assn. та нашої мети — досягти обсягу продажів у всьому світі на суму понад 3 мільярди доларів США та 1500 роздрібних магазинів U.S. Polo Assn. протягом найближчих років.»

Про U.S. Polo Assn. і USPA Global Licensing Inc. (USPAGL)

U.S. Polo Assn. — офіційний бренд Асоціації Сполучених Штатів Америки із гри в поло (USPA), неприбуткова організація, що керує поло в Сполучених Штатах. Вона заснована в 1890 році і є однією з найстаріших спортивних організацій. Компанія U.S. Polo Assn. пропонує одяг для чоловіків, жінок і дітей, а також аксесуари та взуття в більш ніж 190 країнах світу. Вона володіє багатомільярдним світовим капіталом і пропонує продукцію по всьому світу у понад 1100 роздрібних магазинах U.S. Polo Assn. і тисячах універмагів, а також через канали продажу спортивних товарів, незалежних роздрібних торговців й інтернет-магазини. U.S. Polo Assn. увійшла до п’‎ятірки найкращих спортивних ліцензіарів у 2022 році за версією License Global разом із NFL, MLB та NBA. Відвідайте сайт uspoloassnglobal.com і підписуйтесь на@uspoloassn.

USPA Global Licensing Inc. (USPAGL) є комерційною дочірньою компанією USPA, яка керує світовим багатомільярдним брендом U.S. Polo Assn., забезпечуючи спортивну галузь довгостроковим джерелом доходу. Через свою дочірню компанію Global Polo Entertainment (GPE) USPAGL також керує Global Polo TV, що пропонує матеріали про гру в поло, спорт і стиль життя. USPAGL та ESPN підписали багаторічну міжнародну угоду історичного значення про те, що провідний світовий постачальник спортивних матеріалів транслюватиме багато визначних матчів чемпіонату США із гри в поло, що дозволить мільйонам уболівальників і споживачів у всьому світі насолоджуватися цим видом спорту на платформах ESPN для трансляції та потокової передачі. Для перегляду додаткової кількості спортивних матеріалів відвідайте сайт globalpolo.com.

Цей сайт більше не підтримує браузери Internet Explorer. Щоб отримати найкращий досвід, переключіться, будь ласка, на Chrome, Safari або Firefox.