8/8/2023

ВЕСТ-ПАЛМ БІЧ, Флорида (8 серпня 2023 р.) – USPA Global Licensing Inc. (USPAGL) сьогодні оголосила, що US Polo Assn., офіційний бренд Асоціації поло США (USPA), очолив елітний рейтинг Top Global Licensors видання License Global станом на 2023 рік і вперше в історії увійшов до топ-25. Культовий бренд також був визнаний 2-мundefined найбільшим спортивним брендом, поряд із NFL і PGA Tour. Багатомільярдний спортивний бренд піднявся на три позиції із 28-ої у 2022 році до 25-ої та є одним із найбільших ліцензіарів спортивного одягу і провідних ліцензіарів одягу в світі.

Високі рейтинги US Polo Assn. отримані завдяки видатним результатам, яких вдалося досягнути в 2022 році, коли глобальні роздрібні продажі компанії досягли 2,3 мільярда доларів США, присутність розширено до понад 190 країн, а рік завершено із понад 1100 роздрібних магазинів US Polo Assn. по всьому світу. Прискорена цифрова стратегія бренду призвела до створення веб-сайтів для більш ніж 40 країн світу на 20 різних мовах та активізації понад 7 мільйонів підписників бренду в соціальних мережах по всьому світу. Справжній зв’язок бренду U.S. Polo Assn. зі спортом поло приваблює молодих споживачів і спортивних уболівальників по всьому світі.

«Я хочу особисто подякувати всім членам нашої міжнародної команди та стратегічним партнерам по всьому світу від імені U.S. Polo Assn. за наполегливу працю та відданість нашому бренду, натхненному спортом», — каже Дж. Майкл Принс, президент і генеральний директор USPAGL, компанії, яка керує багатомільярдним брендом U.S. Polo Assn. «Увійти в топ-25 престижного рейтингу за версією видання License Global та опинитися серед інших культових лідерів спорту та моди — це честь і підтвердження наших невтомних зусиль у реалізації глобальної стратегії та амбітних планів розвитку».

Рейтинг Top Global Licensors видання License Global — це «Хто є хто» серед титанів ліцензування, який складають на основі щорічного дослідження, що «враховує роздрібні продажі ліцензійних товарів у всіх основних секторах бізнесу, від дозвілля до спортивних подій, продуктів харчування та напоїв, корпоративних брендів, моди, мистецтва та дизайну і багато іншого».

Для того, щоб торгова марка або компанія увійшли до цього рейтингу, вони повинні подати дані про роздрібну торгівлю з урахуванням світових продажів ліцензійних товарів. Крім того, редактори License Global проводять власну експертизу та здійснюють незалежну перевірку на підставі галузевих джерел, річних звітів і фінансових документів. Найбільшим світовим брендом залишається The Walt Disney Company з обсягом роздрібних продажів 61,7 мільярда доларів США, третім за величиною брендом є Warner Bros. Discovery — 15,8 мільярда доларів США, а бренд Mattel посідає восьму сходинку — 8 мільярдів доларів США.

Про U.S. Polo Assn. і USPA Global Licensing Inc. (USPAGL)

U.S. Polo Assn. — офіційний бренд Асоціації Сполучених Штатів Америки із гри в поло (USPA), неприбуткова організація, що керує поло в Сполучених Штатах. Вона заснована в 1890 році і є однією з найстаріших спортивних організацій. Компанія U.S. Polo Assn. пропонує одяг для чоловіків, жінок і дітей, а також аксесуари та взуття в більш ніж 190 країнах світу. Вона володіє багатомільярдним світовим капіталом і пропонує продукцію по всьому світу в понад 1100 роздрібних магазинах U.S. Polo Assn. і тисячах універмагів, а також через канали продажу спортивних товарів, незалежних роздрібних торговців й інтернет-магазини. Бренд U.S. Polo Assn. став одним із найкращих світових спортивних ліцензіарів у 2023 році за версією License Global. Відвідайте uspoloassnglobal.com і слідкуйте за @uspoloassn

USPA Global Licensing Inc. (USPAGL) є комерційною дочірньою компанією USPA, яка керує світовим багатомільярдним брендом U.S. Polo Assn., забезпечуючи спортивну галузь довгостроковим джерелом доходу. Через свою дочірню компанію Global Polo Entertainment (GPE) USPAGL також керує Global Polo TV, що пропонує матеріали про гру в поло, спорт і стиль життя. USPAGL та ESPN підписали багаторічну міжнародну угоду історичного значення про те, що провідний світовий постачальник спортивних матеріалів транслюватиме багато визначних матчів чемпіонату США із гри в поло, що дозволить мільйонам уболівальників і споживачів у всьому світі насолоджуватися цим видом спорту на платформах ESPN для трансляції та потокової передачі. Для перегляду додаткової кількості спортивних матеріалів відвідайте сайт globalpolo.com.

Цей сайт більше не підтримує браузери Internet Explorer. Щоб отримати найкращий досвід, переключіться, будь ласка, на Chrome, Safari або Firefox.