4/1/2024

WEST PALM BEACH, Fla., (6 квітня 2023 р.) – USPA Global оголосила, що U.S. Polo Assn., офіційний бренд Асоціації поло США (USPA), досягнув прибутку на рекордну суму 2,4 мільярда доларів США завдяки світовим роздрібним продажам у 2023 році.

Рекордне зростання глобального спортивного бренду є результатом розширення географії його присутності в усіх регіонах світу. U.S. Polo Assn. демонструє збалансовану стратегію зростання зі значним закріпленням позицій на більш зрілих ринках, таких як Північна Америка та Західна Європа, одночасно забезпечуючи експоненційне зростання на ринках, що розвиваються, таких як Азія, Латинська Америка, Близький Схід та Індія. Фактично, бренд має на меті стати мільярдним бізнесом лише в Індії, при цьому U.S. Polo Assn. є міжнародним потужним і найбільш продаваним брендом повсякденного чоловічого одягу в країні.

Бренд швидко розширює географію присутності: 190 країн, понад 1100 роздрібних магазинів та тисячі оптових точок U.S. Polo Assn., які охоплюють універмаги, канали продажу спортивних товарів, незалежних роздрібних продавців, а також інтернет-магазини. U.S. Polo Assn. продовжує підвищувати свої позиції в рейтингах роздрібної торгівлі як один із найбільших світових ліцензованих спортивних брендів у світі, увійшовши до п’ятірки найкращих разом із NFL, MLB та NBA, за даними License Global.

Ефективна діяльність U.S. Polo Assn. базується на фокусі на розширенні мережі магазинів бренду по всьому світу. Бренд U.S. Polo Assn. збільшив світову географію присутності до більш ніж 1100 магазинів і планує збільшити цю кількість до понад 1500 протягом кількох найближчих років. У 2023 році нові магазини та існуючі стратегічні магазини по всьому світу були вдосконалені за допомогою надихаючої концепції бренду, завдяки якій клієнти отримають самобутній досвід взаємодії з брендом.

Компанія U.S. Polo Assn. також досягла рекордного зростання об’єму торгівлі через інтернет через створення приблизно 50 сайтів бренду 20 мовами в 2023 році. U.S. Polo Assn. має близько 8 мільйонів шанувальників по всьому світу та продовжує нарощувати свою цифрову присутність і вплив у соціальних мережах.

«Наша глобальна команда та стратегічні партнери по всьому світу досягли ще одного рекордного фінансового показника, а також багатьох важливих віх в асортименті виробів і зусиллям зі світового розширення», — зазначив Дж. Майкл Прінс, президент і &генеральний директор USPA Global. «Ми продовжуємо реалізацію нашої агресивної стратегії розвитку магазинів, цифрових технологій та міжнародного розвитку, щоб ще більше збільшити нашу світову присутність у ключових містах і на ринках по всьому світу, а також підвищувати загальний інтерес до поло».

Прінс додав: «Незважаючи на численні виклики, з якими стикається глобальна роздрібна торгівля протягом останніх кількох років,

компанія U.S. Polo Assn. змогла перевищити нашу ціль у 2 мільярди доларів США на три роки раніше та поставила за мету досягти цілі в 3 мільярдів доларів США і 1500 магазинів U.S. Polo Assn. найближчим часом».

Вірна спадщині бренду, компанія U.S. Polo Assn. підтримує тісний зв’язок із поло. Підписавши нещодавно знаменну багаторічну світову угоду з ESPN, компанія забезпечила до цього захоплюючого виду спорту доступ величезної аудиторії з багатьох частин світу, з урахуванням мільйонів домогосподарств і численниї цифрових каналів. Культовий відкритий чемпіонат U.S. Open Polo Championship®, який транслюється ESPN, тепер перебуває в елітній компанії The Masters і Kentucky Derby та є однією з найпрестижніших весняних спортивних заходів країни.

Крім того, USPA тепер володіє Національним центром поло (NPC) USPA, Меккою спорту в Північній Америці. Сезон найкращого поло в світі з січня по квітень 2024 року залучив рекордну кількість глядачів та аншлагів неділями. Це дивовижне місце, яке розташоване в прекрасному окрузі Палм-Біч, штат Флорида, займає 160 акрів, включаючи кілька трав’яних полів для поло, вишукані ресторани, тенісні корти, столики на стадіоні, басейн і роздрібний магазин NPC. Захоплюючі оновлення будівлі світового класу заплановано на 2025 рік.

«Ми продовжуємо шукати шляхи та партнерства для виходу на нові світові ринки, а також нові та інноваційні сфери бізнесу. Поєднання цих факторів разом із нашим справжнім зв’язком із поло та видатним світовим маркетингом бренду є ключем до нашого глобального успіху», — додає Прінс. «Я залишаюся оптимістом щодо світового бізнесу U.S. Polo Assn., який зберігає свої лідерські позиції в галузі, одночасно збільшуючи частку ринку, та нашої здастності досягти обсягу продажів у всьому світі на суму понад 3 мільярди доларів США та 1500 роздрібних магазинів U.S. Polo Assn. протягом найближчих років».

«Сьогодні я з гордістю можу сказати, що наша глобальна екосистема U.S. Polo Assn. охоплює як бренд, так і спорт, з нашим глобальним спортивним брендом вартістю 2,4 мільярда доларів США, глобальною платформою спортивного контенту на ESPN і власним центром NPC, одним з найкрасивіших і найпрестижніших спортивних майданчиків», – підсумовує Прінс.

Про U.S. Polo Assn. та USPA Global

U.S. Polo Assn. є офіційним брендом Асоціації поло США (USPA), органу, що керує поло в США, який є одним з найстаріших спортивних керівних органів країни, заснованого в 1890 році. Завдяки багатомільярдному глобальному відбитку та розповсюдженню по всьому світу через більш ніж 1100 роздрібних магазинів U.S. Polo Assn., а також тисячі додаткових точок дистрибуції, U.S. Polo Assn. пропонує одяг, аксесуари та взуття для чоловіків, жінок і дітей у понад 190 країнах світу. Нещодавня багаторічна угода з ESPN щодо трансляції кількох головних світових турнірів з поло, в рамках якої U.S. Polo Assn. виступає спонсором, уперше відкрила доступ до цього захопливого виду спорту мільйонам фанів поло по всьому світу.

За даними License Global компанія U.S. Polo Assn. незмінно вважається одним із найкращих світових спортивних ліцензіарів поряд із NFL, NBA та MLB. Крім того, спортивний бренд отримав визнання в усьому світі завдяки нагородам за глобальне зростання, розширення, ліцензування та цифрове зростання. Завдяки величезному успіху як міжнародного бренду, особливо протягом останніх п'яти років, компанію U.S. Polo Assn. представлено у Forbes, Fortune, Modern Retail і GQ, а також в Yahoo Finance та Bloomberg, серед багатьох інших важливих медіа-джерел по всьому світу.

Відвідайте сайт uspoloassnglobal.com і підпишіться на @uspoloassn, щоб дізнатись більше інформації.

Компанія USPA Global є дочірньою компанією USPA, що керує глобальним багатомільярдним брендом U.S. Polo Assn. і забезпечує спорт довгостроковим джерелом доходу. Через свою дочірню компанію Global Polo Entertainment (GPE) USPA Global також управляє телеканалом Global Polo TV, який транслює спортивний контент та інші матеріали про образ життя. Для перегляду спортивних матеріалів відвідайте сайт globalpolo.com.

Цей сайт більше не підтримує браузери Internet Explorer. Щоб отримати найкращий досвід, переключіться, будь ласка, на Chrome, Safari або Firefox.