6/19/2019

ВЕСТ-ПАЛМ БІЧ, Флорида (19 серпня 2019 р.) — U.S. Polo Assn., офіційний бренд Асоціації поло США, активно розширює свою мережу магазинів роздрібної торгівлі, а деякі магазини мають концепцію «високоенергетичних» стосовно роздібних продажів.

Хоча інші бренди можуть закривати приміщення свої крамниць, у 2018 році U.S. Polo Assn. відкрила близько 100 магазинів, відкриє інші 100 магазинів у 2019 році, а у 2020 році їх буде ще на 100 більше. Цього року торгова марка перевищить число 1 100 магазинів роздрібної торгівлі, 90 відсотків із яких є повнометражними магазинами. Нещодавно компанія відкрила нові локації в Лас-Вегасі, новому міжнародному аеропорту Стамбула, City Life в Мілані та Dubai Mall в Дубаї.

Крім того, U.S. Polo Assn. нещодавно відновила свій магазин на Таймс-Сквер у Нью-Йорку, вважавши його найвідомішим та найкращим у світі. У цьому магазині представлена нова концепція «високоенергетичної» роздрібної торгівлі, яка буде виводитися на кілька ключових ринків наприкінці 2019 року. Високоенергетичний магазин

представлятиме новий продукт, прагнучи залучити споживачів як до торгової марки, так і до спорту поло у «спосіб досвіду».

Майкл Прінс, президент і генеральний виконавчий директор USPA Global Licensing Inc., розповів WWD, «Коли ви йдете до магазину на Таймс-Сквер, він — менший. Це — близько 1 000 квадратних футів. Те, що ви бачите в магазині: він переповнений людьми, музика, велика кількість енергії, він — яскравий і сповнений життя. З цього я зрозумів, що споживчий досвід значно відрізняється в магазині площею 1 000 квадратних футів, аніж в магазині площею 5 000 квадратних футів».

Він сказав, що ці нові, менші приміщення дозволяють споживачеві більше взаємодіяти зі спортом поло. Є селфі-машина, де можна опублікувати селфі та просунути бренд і спорт. Також будуть пристрої iPad, зарядні станції та віртуальний компонент, де можна встановити гарнітуру та відчути, як це бути гравцем в поло. Компанія планує розпочати апробацію віртуальну концепцію наприкінці 2019 року в кількох країнах світу, і у 2020 році вона прискорить її.

«Ми подаруємо людям з усього світу можливість займатися спортом у таких місцях, як Шанхай, Стамбул, Делі, Індія та Москва, — для людей, які, можливо, ніколи не мали справи з цим видом спортом», — сказав він.

П. Принс заявив, що гра поло доступніша, ніж вважається. «Це — спорт, яким може займатись будь-хто, і кожен може дивитись його», — сказав він. Близько 65 відсотків бізнесу — це дизайн чоловічого одягу, 20 відсотків — жіночого, а 15 відсотків — дитячого», — сказав він. Найкраще продаються футболки поло для чоловіків, жінок, дітей та джинсовий одяг. Вироби з деніму складають 30 відсотків бізнесу та одяг для поло — 25 відсотків, сказав він.

У 2018 році американська S. Polo Assn досягла рекордного року, досягнувши 1,7 мільярда доларів світового роздрібного продажу, відчувши двозначне зростання (від 10 до 20 відсотків). Прибуток від операцій також значно зріс, зауважив п. Принс. Крім того, у 166 країнах присутність торгової марки було ще більш піднято з більше ніж 1 000 брендовими магазинами роздрібної торгівлі по всьому світу.

Багато рівнів зростання ми отримали від збільшення своєї присутності на ринку, що розвивається, таких як Індія, Китай, Росія, Східна Європа та Близький Схід, і продовження збільшувати частку на ринку в більш зрілих регіонах, таких як Північна Америка, Західна Європа та Латинська Америка.

Бренд, визнаний одним із найбільших брендів в Індії, активував основний план розширення для Китаю. Метою протягом наступних декількох років є стати одним із найбільших міжнародних брендів на ринку Китаю, який стратегічно націлений включати у своєму складі приблизно 500 брендової магазинів роздрібної торгівлі.

Після запитання, чому він вважає, що торгова марка буде резонувати в Китаї, п. Принс сказав: «Одне з наших знань про бренд — це те, що люди в усьому світі цінують класичний американський стиль життя. Ми вважаємо, що понад футболки та джинси для поло немає нічого більш американського», — сказав він.

Сьогодні, як вважає він, популярність бренду пов'язана з його автентичністю та зв'язком зі спортом. «Спорт поло — це вид спорту, який цікавить навіть тих, хто ніколи не займався ним. Це — спорт, який грають чоловіки і жінки як рівні, тому ви можете грати в тих самих командах...», — сказав він. Він вважає, що торгова марка, спрямована також на золоту середину: це — люди, віком від 18 до 27 років; «Бренд апелює до того споживача-представника покоління Z та мілленіалів, який цінує автентичний зв'язок», — сказав п. Принс.

Компанія нещодавно відкрила нові ринки в Скандинавії та Південній Африці та незабаром розшириться в Океанії та Центральній Африці.

В інших розробках торгової марки, вона продовжує спонсорувати заходи, співпрацюючи з гравцями в поло по всьому світу. Торгова марка спонсорувала ключові події для амбасадорів в таких місцях, як Аспен, Монте-Карло та Палм-Біч, а також програми для студентів, поло для жінок та такі заходи, як Sentebale, які підтримують неблагополучну молодь в Африці та були співзаснововані графом Сасексу, Принцем Гаррі. Бренд також брав участь у запуску серії Gauntlet of Polo, яка пропонувала 1 мільйон доларів США в якості призового призу, найбагатшого грошового фонду в історії поло та включала багатьох найкращих гравців світу. Цей захід, представлений на телебаченні, націлений на понад 100 країн і здобув понад чотири мільйони переглядів по всьому світу, вважається заходом з найбільшою глобальною аудиторією, яка коли-небудь переглядала гру в поло.

«Ми продовжуємо працювати над прискоренням у 2019 році, оскільки рік починається з великого старту, і ми активуємо кілька нових ініціатив, пов’язаних із співробітництвом у сфері цифрових технологій, роздрібної торгівлі та продукції разом із новим міжнародним центром творчості», — сказав п. Принс.

Щодо питання про виклики, що можуть бути попереду, п. Принс сказав: «На ринку багато політичної нестабільності, незалежно від того, чи це тарифи в Китаї, чи виклики на ринку валюти. Зараз бренд має чудовий імпульс. Найбільшими викликами є політичні перешкоди, які існують. Загалом, я думаю, що сам бізнес є досить здоровим».

Цей сайт більше не підтримує браузери Internet Explorer. Щоб отримати найкращий досвід, переключіться, будь ласка, на Chrome, Safari або Firefox.