10/29/2019

U.S. Polo Assn. обговорює роль розширення прав жінок, що є частиною його мультимільярдного бренду, і те, чому поло є «спортом рівних».
Гендерна рівність — це гаряча проблема, але не в спорті поло. Для стародавнього спорту, заснованого 2 600 років Асоціація поло США (USPA) та її світовий бренд одягу і аксесуарів для цього стилю життя, U.S. Polo Assn., спільно пропагують сучасні перспективи гендерної рівності та розширення прав жінок.
З часу заснування бренду в 1981 році його масштаби значно перевищили сферу спорту поло, щоб стати значною силою в роздрібній торгівлі. У 2018 році бренд U.S. Polo Assn. досягнув 1,7 млрд. дол. США світових продажів, більшість з яких пов'язана зі швидким і стратегічним розширенням міжнародного бізнес-ринку в Індії, Китаї, Росії та регіональним зростанням по всій Східній Європі та на Близькому Сході, за словами Дж. Майкла Принса, президента і генерального виконавчого директора USPA Global Licensing Inc., ексклюзивного міжнародного ліцензіара для U.S. Polo Assn. «Бренд цього року розширився на 90 відсотків у країнах по всьому світові». Ось-ось повинен запуститись новий міжнародний веб-сайт бренду, uspoloassnglobal.com, який буде доступним у, приблизно, 100 країнах і, принаймні, 15 різними мовами, що представляють різні частини світу, упродовж наступних 24 місяців. На сьогоднішній день у U.S. Polo Assn. є понад 1 100 приміщень крамниць по всьому світові.
З головним офісом у Вест-Палм-Біч, US. Polo Assn. керований USPA Global Licensing Inc./( USPAGL), прибуткове дочірнє підприємство, що перебуває у повній власності Асоціації поло США (USPA), неприбуткового національного адміністративного органу у сфері спорту поло, який у свою чергу фінансує спорт та його різні ініціативи для організації та маркетингу поло, підтримки гравців поло, навчання та освіти молодих спортсменів, а також свого прагнення зробити спорт доступнішим для майбутніх поколінь і, звичайно ж, обох статей.
В історії жінки боролися за рівність у спорті поло і успішно приєдналися до керівного органу спорту наприкінці сімдесяти років. Будучи справжнім спортом для рівних, жінки та чоловіки разом грають на полі, і це означає, що обидві статі дотримуються однакових стандартів у кожному без виключення матчі. Ешлі Буш, гравець поло та перший амбасадор-жінка бренду U.S. Polo Assn.’s., говорить, що вона закохалася в цей вид спорту, виростаючи в окрузі Вірджинії, серед коней. «Удруге я спробувала поло, коли мені було 11 років, і стала просто залежною від нього», — сказав п. Буш для WWD. «Поло справді орієнтоване на сім'ю, і є одним з виключних видів спорту, в якому ви можете розмістити на полі свого батька, дітей, дружину, членів вашої сім'ї як гравців. Крім того, це — один із тих видів спорту, де ми виходимо на поле усі як рівні. Для чоловіків, жінок, немає значення, якою є ваша мета або рівень, ви виходите туди на поле та граєте як рівні».
П. Буш підкреслила, що аспект жіночої участі у спорті поло розвивається дуже швидко, особливо протягом останніх декількох років. На сьогоднішній день, майже 40 відсотків гравців у поло у США є жінками. «Це особливо дивовижно, оскільки більшість людей асоціюють поло або динамічні види спорту із чоловіками, але я думаю, що це змінюється на краще. Ви можете бути єдиною дівчиною на полі в компанії чоловіків, і від вас очікують, що ви буде настільки ж міцною, грати, а також рухатися так же ж швидко,» — пояснила вона.
Отже, вражаюче сміливий, кольоровий дизайн бренду та стратегії мерчандайзингу покликані приваблювати саме це: жінку-споживача, що прагне отримати справжнє джерело сил від спорту поло як стилю життя. Кліф Лелонек, президент і генеральний виконавчий директор JRA Trademark, північноамериканського ліцензіата U.S. Polo Assn., говорить WWD, що «Наша жінка-споживач є спортивною і динамічною. Вона любить наш бренд, тому що він має яскравий, комфортний і ідеально підходить їй». П. Лелонек пояснює: «Ми створюємо широкий асортимент спортивного одягу, одягу для активного виду спорту та речей, які відповідають її стилю життя. Бренд добревідомий відомий своєю американською, традиційною естетикою. У наших магазинах роздрібної торгівлі та торгових центрах по всій країні ми амбіційні щодо свого стилю та автентичності».
Саме тому USPAGL співпрацює з Радою з розвитку туризму округу Палм-Біч, щоб проспонсорувати передачі на телебаченні та цифрове шоу, які були в ефірі минулого вересня під назвою «Жінки в поло: Палм-Біч — 30-хвилинний спецвипуск, присвячений шести жінкам-гравцям в поло різних вікових груп та досвіду. Він дебютував разом із впровадженням Жіночої ініціативи USPAGL. «Надихати інших» — це кампанія, що триває цілий рік, яка святкує свято жінок-гравців поло, які започаткували День рівності жінок, у пам'ять про прийняття Дев'ятнадцятої поправки, що надає жінкам право голосувати. П. Буш розповіла WWD: «Я думаю, що програма та кампанія є справді особливими, оскільки вони пропагують розширення можливостей жінок, а також відкриють очі людей не тільки на спорт поло, але й те, що жінки теж грають, і, грають добре».
А максима «Живи автентично» бренду U.S. Polo Assn. звучить справедливо, оскільки його кампанії просувають справжній зв'язок зі спортом поло завдяки автентичності брендових продуктів, які офіційно санкціоновані USPA. «Кампанії торгової марки дійсно допомагали мені жити автентично», — сказала п. Буш. «Я не тільки могла займатись цим видом спорту, який мені дуже подобався, але й також мала змогу представляти бренд як символ спорту поло в цілому. USPA була заснована понад 125 років тому, а з 1980-х років U.S. Polo Assn. почав позиціонувати себе як рушійна сила роздрібної торгівлі. У цьому випадку, спорт іде поруч з брендом одягу, і це - один саме з тих брендів, одяг якого можна носити під час гри та поза нею».
Тут п. Принс обговорює, як його ініціативи та кампанії сприяють розширенню жіночих прав та можливостей і автентичності в спорті, а також у нього є плани продовжувати вести бесіду про рівність статей надалі.
Студії WWD: Поло — це спорт рівних. Як би ви описали важливість та динаміку рівності статей у спорті? Як це впливає на бренд?
JMP: Жінки – це група гравців, що розвивається найшвидше в спорті. Наша мета — представляти жінок у цілому та демонструвати аудиторії та споживачам, що поло є видом спорту рівних. Наприклад, багато висококласних клубів поло по всьому світу — Англія, Таїланд, Аргентина, Індія, Дубаї і США — розробляють і розвивають їхні найкращі заходи для жінок. Ця стратегія насправді допомагає підвищити обізнаність про поло як про інклюзивний, доступний вид спорту, якими є і цінності нашого бренду, що черпає натхнення у спорті. У жінок-спортсменок є стимул у всьому світі збиратись разом, і тепер настав час для топ-гравців поло, представниць жіночої статі, у всьому світі, сяяти.
Студії WWD: Розширення жіночих прав та можливостей стало головним завданням нещодавно. Яким чином бренд U.S. Polo Assn. почав наголошовувати на значимості постійного вкладу жінок у спорт і бренд?
JMP: Коли я прийшов в організацію, я побачив нові можливості з великим потенціалом. Жіноча ініціатива — це одна зі стратегій, яка була народженою з бажання зосередити увагу на потребах наших жінок-клієнтів. Загалом, ми пишаємося тим, що пролили світло на потреби талановитих жінок-гравців у поло через друковані телевізійні медіа-ініціативи, розробку продукції, тобто, одягу, та спонсорську підтримку жіночих організацій.
Дана ініціатива є річною програмою, розробленою для того, щоб пролити світло на питання жінок у спорті поло та жіночий аспект як покупців нашого одягу. Ми створили робочу групу експертів з кожного питання бізнес-бренду, дизайну, спортивного маркетингу, маркетингу бренду і обрали спільний підхід. Одним з наших зусиль був запуск першого у світі шоу «Жінки у спорті поло», яке дивились на національному рівні понад 60 мільйонів сімей через телетрансляцію та в онлайн-режимі. У ньому взяли участь шість спортсменів-жінок, серед яких Ешлі Буш, а пізніше – Санні Гейл, що є значимо і які є лідерами. Основною ідеєю шоу було те, що найкращі жінки-гравці тренуються так само серйозно, як і їхні колеги-чоловіки, і можуть бути дуже енергійними на полі та поза ним. Цю кампанію можна знайти за допомогою нашого хештегу #USPAinspire.
Ми також співпрацюємо з організаторами заходів для жінок у поло, спрямованих на те, щоб спорт та наш бренд стали спортом та брендом також і для жінок. Це, наприклад, - Відкритий жіночий чемпіонат із поло США, Відкритий жіночий чемпіонат Східного узбережжя та Відкритий турнір Королеви Таїланду за Рожевий кубок з поло, а також співпраця з Susan G. Komen Foundation.
Наша Ініціатива для студентів також підтримує молодих жінок-гравців в поло. Це — другий рік забезпечення нашим одягом жінок і чоловіків у деяких топових студентських клубах гри в поло в країні. Цьогорічна програма забезпечення одягом розширилась і ми ще охопили більш, ніж 30 студентських клубів поло, де ми надаємо білі штани, футболки поло та фінансову пожертву для кожної програми.
Окрім нашого зовнішнього акценту на жінках та натхненні, ми також глянули з внутрішньої сторони на американський і всесвітній бізнес та жінок у ньому і доклали зусиль, щоб підвищити рівень розвитку нашої лінійки для жінок з більшим наголосом на тренді та вигляді, натхненному спортом, капсульних колекціях, а також покращили комфортність та якість.
Студії WWD: Як U.S. Polo Assn. використовує свою присутність у соціальних мережах для просування та підтримки своїх жінок-амбасадорів? Чи хотіли б ви розширити кампанію торгової марки «Надихати інших»?
JMP: Сьогодні ми маємо понад 5 мільйонів послідовників у соціальних мережах по всьому світу. Співпраця з амбасадорами стає все більш і більш важливим для нашої стратегії цифрового маркетингу. З 2017 року були кілька спроб реалізувати цю стратегію від партнерства з гравцями в поло, такими, як Глобальні амбасадори бренду, зокрема, Ешлі Баш, які демонструють нашу автентичність через глибинну перспективу їхнього навчання, гри в поло, та, загалом, повсякденного життя, до…. більш звичайних амбасадорів, таких, як шеф-кухар, бармен і гуру у сфері краси. Кожен із них має унікальну перспективу бренду U.S. Polo Assn. у США при створенні контенту та додає обізнаності про бренд для своїх підписників. Наші амбасадори, які є частиною нашої кампанії «Надихати інших», походять із різних середовищ і живуть у містах по всьому світу, що сприяє фактору автентичності.
Студії WWD: Енергетичні магазини «Високої цілі» U.S. Polo Assn. використовують технології, які покращують досвід бренду, який отримують жінки у магазині. Чи можете Ви описати, до чого веде цей досвід?
JMP: Високоцільове поло – це дуже енергійна гра, де беруть участь найкращі з найкращих, елітні гравці, найкращі коні та найрозкішніші та найкомфортніші поля. Ми вважаємо, що коли ми привнесемо такий самий рівень захоплення та енергії до нашого «Високоцільового» магазину, це не лише приваблюватиме, але й залучатиме клієнтів, пропонуючи їм більш автентичний та цікавий досвід відвідування магазину через вклад технології, дивовижного продукту, індивідуального підходу до обслуговування та спорту поло у приміщеннях магазинів. Ми знаємо, що як жінки, так і чоловіки будуть більш зацікавлені отримати досвід цієї нової моделі.
Оскільки ми вивчаємо та дізнаємося про споживчий досвід згідно з нашою новою концепцією, ми будемо впроваджувати поетапний підхід. Етап I присвячений розвагам, рухові та залученню для жінок та чоловіків. Фаза II більше спрямована на використання технології для швидкості та зручності, якої бажають багато жінок.
Студії WWD: Що наступне щодо U.S. Polo Assn.?
JMP: Ми з радістю розширимось після свого інавгураційного року Gauntlet of PoloTM, за участю жінок-гравців та патронів, та грошовим фондом, розміром 1 мільйон доларів США. Це — серія з трьох турнірів, яка починається в січні на початку сезону поло, розвивається до остаточного переможця та є вершиною чемпіонатів з поло. U.S. Polo Assn. спонсорує ігри та одяг для гравців. Ми пишаємося тим, що спонсоруємо таку захоплюючу та важливу серію в партнерстві з USPA, оскільки вони прагнуть поглибити свою участь у цьому величному та історичному спорті і розширити глядацьку аудотирію. У 2019 році у нас було більше 4 мільйонів глядачів по всьому світу, що спостерігали за фіналами турніру!
Ми очікуємо розширення кампанії «Жіноча ініціатива» та Програми для студентів. Крім того, ми плануємо завершити нашу глобальну програму щодо амбасадорів з кількома новими та різноманітними гравцями та пропозицією доступнішої перспективи, яка стане ще доступнішою, а також допомогти розкрити суть спорту в наших соціальних мережах і глобальних програмах фотосесій.
І не зважаючи на складне для деяких середовище роздрібної торгівлі, ми продовжуємо зосереджуватися на розширенні кількості приміщень магазинів. Насправді, ми на шляху відкриття ще 100 магазинів до кінця 2020 року, що досягли позначки 1 200 магазинів. Ми також продовжуємо докладати усіх зусиль, щоб зосереджуватись на нашій цифровій стратегії для розширення нашого нового світового сайту бренду — uspoloassnglobal.com. для більшості країн світу, починаючи з Великобританії, і будемо розробляти його для Італії, Японії та Латинської Америки. З ціллю охопити близько 100 країн, це - одне з наших найамбіційніших завдань у сфері цифрової трансформації нашого бренду.
/