10/2/2019
Автор: Обі Аньянву
Бренд U.S. Polo Assn. запустив новий міжнародний сайт uspolosnglobal.com, який запрацює приблизно в 100 країнах через наступні 24 місяці.
Новий сайт, розроблений з перекладацькими компаніями TransPerfect і Nansen, містить розділи, присвячені продукції, з історією бренду, який з'явився ще у 1890 р., новини про бренд і рекламні кампанії. Також будуть доступні колекції USPA, а також ті, хто бажає робити покупки в приміщеннях магазинів, можуть знайти інформацію про присутність бренду у світовій роздрібній торгівлі з його більш ніж 1 100 крамницями.
Бренд доступний у 180 країнах, з більш ніж 1 мільярд доларів США, який надходить з міжнародного бізнесу. Новий сайт запустив/переклав вміст місцевими мовами спочатку у Великобританії та це буде вперше запущено в англомовних країнах, таких як Австралія, Нова Зеландія та/або Південна Африка, а потім в Італії, Німеччині, Японії та Латинській Америці. Крім того, заплановано, що сайт функціонуватиме 15 мовами до кінця 2020 року.
П. Джей. Майкл Принс, головний виконавчий директор U.S. Polo Global Licensing, заявляє, що бренд розширився удвічі минулого року завдяки локаціям магазинів, і очікує, що із запуском міжнародного сайту «дохід бренду прогресуватиме, і з менш ніж 5 відсотків річного обороту на сьогодні він досягне, завдяки е-комерції, подвійних чисел в найближчі кілька років».
«У 2019 році ми запустили інтегровану цифрову маркетингову кампанію на багатьох платформах для підвищення обізнаності про бренд, щоб мотивувати залучення та для збільшення кількості відвідувань наших центрів, яких стало більше удвічі порівняно з попереднім роком. І ми побачили подвійне зростання доходу у порівнянні з попереднім роком, і це, безпосередньо, обумовлене цими цифровими ініціативами. Після запуску глобальної стратегії веб-сайту ми думаємо подвоїти зростання доходу від е-комерції протягом наступних кількох років», — сказав він.
У 2018 році U.S. Polo Assn. досяг 1,7 мільярда доларів США світових продажів в Індії, Китаї, Росії, Східній Європі та на Близькому Сході. Цього року бренд з'явився у «90 відсотках країн світу», — сказав п. Принс.
Оновлений міжнародний сайт є попередником «плану активного зростання», що включає більш, ніж 500 нових магазинів, що до 2025 року становитиме 1 500 магазинів та 2,5 мільярдів доларів світових продажів. До 2025 року в Індії, як розповідає п. Принс, планується управляти, загалом, 750 магазинами роздрібної комерції, тоді як торгова марка керує 360, і збільшити присутність на ринку роздрібної торгівлі у Китаї, до 500 магазинів.
«На даний момент ми є одним із перших брендів одягу, що запускатиме комерцію WeChat, і одним із брендів, що найшвидше розвиваються на Tmall», — сказав він.