8/13/2019

ВЕСТ-ПАЛМ-БІЧ, Флорида (13 серпня, 2019 р.) — USPA Global Licensing Inc. (USPAGL) повідомив про те, що U.S. Polo Assn., офіційний бренд Асоціації поло США (USPA), був перелічений як 4-й за величиною всесвітній ліцензіар у сфері та 36-й загалом у престижному переліку журналу License Global серед 150 найвідоміших світових ліцензіарів. Бренд піднявся з шостої позиції у загальних рейтингах завдяки рекордному році у 2018 році зі всіх напрямків. У бренді U.S. Polo Assn. частка роздрібних продажів склала 1,7 млрд. доларів США, досягнула подвійного зростання та збільшила свою присутність на ринку, включивши 166 країн і 1 100 магазинів роздрібної U.S. Polo Assn. у всьому світі.
«Бути визнаним четвертим за величиною світовим ліцензіаром у світі у світі спорту та 36-м у цілому у цьому престижному переліку — це справді честь, а також це свідчить про наполегливу працю та старання наших команд по всьому світу, щоб досягнути ці результати,» — сказав Джей. Майкл Принс, президент & генеральний директор USPAGL. ”Щоб наш бренд, U.S. Polo Assn., та спорт поло були згаданими в одному ряді з такими знаменитими спортивними брендами як Головна бейсбольна ліга, Національна ліга футболу та Національна асоціація з баскетболу, є дуже особливим. Наша орієнтація на реалізацію довгострокового стратегічного плану та посилення присутності нашого бренду в усьому світі була надзвичайно важливою для того, щоб ми змогли піднятись по рейтингу та стати частиною цієї елітної групи колег у даній сфері».
Представляє себе як дослідження, яке «відповідає за роздрібні продажі ліцензійних товарів у всіх основних секторах бізнесу, від дозвілля до спортивних подій, продуктів харчування та напоїв, корпоративних брендів, моди, мистецтва та дизайну, некомерційних організацій і багато іншого,» — журнал License Global, перелік Топ-150 у Хто є хто серед титанів-ліцензіарів. Для того, щоб торгова марка або юридична особа-компанія була заліченими до цього переліку, вони повинні подати дані у роздрібній торгівлі на основі світового продажу ліцензійних товарів. Крім того, редактори License Global проводять власну експертизу та здійснюють власну незалежну перевірку, на основі галузевих джерел, річних звітів та фінансових документів. Найбільша у світі торгова марка залишається компанія компанія Walt Disney з 54,7 млрд. дол. США у роздрібній торгівлі.
Нижче наведено перелік найкращих ліцензіарів у сфері спорту та їх відповідні рейтинги:
№10 Головна бейсбольна ліга
№16 Національна ліга футболу
№17 Національна баскетбольна асоціація
№36 U.S. Polo Assn.
№37 Асоціація гравців NFL
№42 Національна ліга з хокею
№49 NASCAR
№52 WWE
№54 Тур PGA
№77 Головна ліга футболу