12/4/2019

Минулого року Джей. Майкл Принс (J. Michael Prince), президент та генеральний директор Global Licensing Асоціації поло Сполучених Штатів, взяв свою креативну команду у виїзний захід до відомого торгового центру Aventura Mall у Маямі. USPAGL є ексклюзивним міжнародним ліцензіаром U.S. Polo Assn., офіційної мультимільярдерної торгової марки USPA. П. Принс поїхав у це паломництво для творчого натхнення, сподіваючись привнести нові ідеї у магазини роздрібної торгівлі бренду, що нараховують 1 100 одиниць у 180 країнах. Очікуючи побачити інноваційний продукт, відмінні технології та досвід приємних вражень споживача, екскурсія майже не досягнула успіху – за одним винятком. П. Принс усвідомив, що його надихнуло те, що його не надихнуло зовсім нічого , як нещодавно він пояснив зі свого глобального центрального офісу в Вест-Палм-Біч. «Ми отримали досвід магазину після магазину з надлишковою кількістю товарів, кількома клієнтами та немотивованим персоналом. Ми розуміли, що лише кілька брендів насправді намагалися поліпшити загальний споживчий досвід у своїх приміщеннях магазинів».
СТВОРЕННЯ ДОСВІДУ
Нещодавно визнаний четвертим найбільшим світовим ліцензіаром у сфері спорту після NFL, NBA та Головної бейзбольної ліги. U.S. Polo Assn. створила дорожня карта, ціль якої - 2,5 мільярда доларів світових продажів і яка включає 500 нових магазинів. П. Принс і його команда працюють над інноваційною концепцією, названою «високоцільовим» енергетичним магазином. Висока ціль стосується найвибагливішого досвіду гри, у якій найкращі гравці їздять на найкращих конях на найкращих полях для гри в поло у світі. Ці нові магазини націлені на покоління мілленіалів у ключових умовах мегаполіса, розроблених для залучення споживачів по всьому світу в U.S. Polo Assn. та спорт поло за допомогою інноваційної продукції та технологій. До функцій входять сітка з LCD-дисплеями, що транслюють гру в поло, механічне обертове колесо з яскравим одягом, а також інші інтерактивні компоненти, які втілюють життєрадісний спорт в життя для покупців. «Коли ви дивитеся поло, гравці — накачані, коні — швидкі, м’яч літає 100 миль за годину, а натовп переповнений хвилюванням і енергією», — каже п. Принс. «Ми хочемо передати такий самий дивовижний досвід у середовище роздрібної торгівлі».
ЧАС ГРИ
Перший високоцільовий магазин відкриється в Ханчжоу, Китаї, що визнано одним із інноваційних центрів світу, а потім у Стамбулі, Мумбаї та Нью-Йорку у 2020 році. Кожен центр займатиме 1 000 квадратних футів. «Великі магазини можуть видаватись порожніми та позбавленими життя», — зауважує п. Принс. «Концепція менших вимірів дозволяє споживачам і працівникам співдіяти ближче». У кожному магазині компоненти для високого залучення споживачів включатимуть селфі-стіну та інтерактивне дзеркало у весь ріст для пошуку нових стилів. Зрештою, п. Принс планує розпочати індивідуалізацію продукції, а також встановити віртуальні станції, які передадуть швидку та захопливу атмосферу поло. П. Принс розширює ринок роздрібної торгівлі, який постійно коливається, із рекордною кількістю приміщень магазинів, зачинених у 2019 році. Продавці роздрібної торгівлі шукають нові способи як конкурувати з, так і скористатись інтернет-торгівлею. Оптимізм, що рухає індустрією, — це перейти до «прі-тейлу», ідеї, що покупці можуть відвідати магазин, залучитись до експериментальних елементів, подивитися, як виглядають елементи продукції, потім замовити їх онлайн. І як безпрецедентний крок, U.S. Polo Assn. планує навіть привнести деякі з найважливіших високоцільових компонентів у велику кількість магазинів готової продукції бренду, щоб надати споживачам аутлетів аналогічний досвід. За словами п. Принса: «Чи це вперше бачать спорт поло, чи публікують фото в соціальних мережах або купують одну з наших яскравих футболок поло, наша мета полягає у тому, щоб зробити прорив для споживчого досвіду у роздрібній торгівлі через бренд U.S. Polo Assn. та його автентичний зв'язок зі спортом поло».