3/13/2020

«Немає значення, куди ви прямуєте у світі, є шанс, що ви будете взаємодіяти з нашим брендом у будь-якому місті, в якому ви живете або яке відвідуєте».

У світі немає світового бренду, автентичнішого для поло, ніж американський U.S. Polo Assn., офіційного бренду Асоціації поло США. Тут RLI розмовляє з президентом & та генеральним директором Джейєм. Майклом Принсом USPA Global Licensing, ексклюзивним ліцензіаром бренду U.S. Polo Assn., щоб дізнатись більше про походження бізнесу та про те, як він досяг значного розвитку та помітної позиції на ринку, яку він зараз займає.

Не лише бренд, U.S. Polo Assn. — це досвід. Коли клієнти купують продукцію бренду U.S. Polo Assn. чи у роздрібному магазині бренду, у супермаркеті, у незалежного рітейлера або через е-комерцію, вони отримують свій власний шматочок спорту поло. Це тому, що цей світовий бренд є єдиним брендом, який офіційно пов’язаний з Асоціацією поло США (USPA), однією із найдавніших спортивних адміністративних органів у США, заснованої у 1890 році. Тобто, прибуток від продажу одягу бренду для чоловіків, жінок і дітей, а також аксесуарів, взуття, продукції для подорожей та дому по всьому світові використовується для фінансування спортивних, професійних заходів, гравців-студентів, спонсорства і добробуту коней. Компанія присутня на міжнародному ринку роздрібної торгівлі в обороті 1,7 мільярда доларів і володіє понад 1 100 монобрендовими магазинами U.S. Polo Assn. у 180 країнах світу, що становить приблизно присутність у 90 відсотків країн по всьому світу.

«Я з гордістю кажу, що незалежно від того, куди ви їдете у світі, є велика ймовірність, що ви будете взаємодіяти з нашим брендом у будь-якому місті, в якому ви живете або яке відвідуєте», — пояснює п. Принс. «Бренд іде услід за спортом, і спорт іде услід за брендом. Зв'язок є нерозривним, не тільки з фанами спорту, але й зі споживачами».

2018 рік став для компанії рекордним, у якому компанія розширилась удвічі у всьому світі. У 2019 році бізнес-компанія отрмала ще один рекордний рік, а по всьому світові було додано 100 магазинів. У 2020 році заплановано додати ще 100 магазинів, у той час, коли багато компаній закривають магазини, а не відкривають нові. Щоб підкреслити свою позицію на ринку, License Global — провідне джерело новин для індустрії ліцензування торгової марки перелічує U.S. Polo Assn. четвертим за номером в плані глобальних спортивних ліцензіарів, який іде лише після NFL, NBA і MLB відповідно.

П. Принс пояснює, що в межах їхньої мережі магазинів близько 85 відсотків є повнометражними магазинами, і лише 15 відсотків магазинів-аутлетів. Це — неймовірні числа, коли компанії цього розміру регулярно розподіляють 50/50 щодо повнометражних магазинів та аутлетів. У цьому нещодавньому циклі відкриття магазинів вперше було запущено унікальну енергетичну концепцію «висока мета», яка додає ще більшої автентичності торговій марці, що пропонує споживчий досвід, черпаючи натхнення в спорті поло.

«Клієнти можуть заходити, користуватись селфі-станцією з обладнанням для поло, приміряти одяг і аксесуари перед інтерактивним дзеркалом і навіть використовувати віртуальні окуляри, щоб побачити, як це бути гравцем в поло, хоча би на кілька хвилин», — пояснює п. Принс. Перший із цих магазинів був запущений у Ханчжоу, Китай, батьківщиною Алібаби, та технологічною столицею Китаю, для апробації магазину. Після цього у Римі запустили другий варіант, який з'явився у Римі-Терміні. П. Принс очікує, що з'явиться більше «високоцільових» енергетичних магазинів, а в деяких торговельних магазинах-аутлетах навіть будуть певні експериментальні елементи, що є незвичним у роздрібній торгівлі. «Ми хочемо, щоб кожен споживач отримав неймовірний досвід взаємодії з нашим брендом, а не лише споживачі повнометражних магазинів».

З огляду на подальший розвиток магазинів, захоплюючим ринком для бренду U.S. Polo Assn. є Африка, а також країни Близького Сходу та Індія. Як пояснив п. Принс, вони спрямовані на ринок для молодих мілленіалів. Однією з цілей на наступні кілька років для торгової марки є стати першим міжнародним брендом на африканському континенті.

«Нас також надзвичайно захоплює ринок у Китаї. У нас є два ліцензійні партнери там, один орієнтований на взуття, а другий — на одяг, і вони прагнуть відкрити три-п'ять сотень магазинів протягом наступних декількох років. Я також вірю, на основі динаміки ринку, що ми маємо можливість стати одним із найвпливовіших світових брендів моди та спорту там також», — говорить п. Принс.

Щоб продовжувати розвивати бізнес, п. Принс вважає, що важливо зосередитися на основній продукції, особливо на тому, як ви можете зробити її кращою та підтримувати її актуальною завдяки інноваціям. Наприклад, слід звернути увагу на міцний денім, що є чимось, над чим група працює вже протягом декількох років. «Це — сфера, про яку ми хочемо говорити, тому що ми розпочали чудову ініціативу щодо сталого розвитку, але ще не говорили про це. Це змінюється». Крім того, U.S. Polo Assn. запустить новий взуттєвий продукт лінії Весна-2020 з легкими інноваційними компонентами.

Маючи 5 мільйонів підписників у соціальних мережах по всьому світу, бізнес-бренд застосовує всі аспекти соціальних мереж, розуміючи, що це -те як мілленіали та покоління Z живуть їхнім життям і як вони отримують новини та їхній зміст. «Ми вжили потужних заходів для того, щоб наші прихильники слідкували за нами у наших соціальних мережах по всьому світі, протягом минулого року, і вони перетворюються на відданих споживачів. Ми також представляємо новий глобальний цифровий сайт, uspoloassnglobal.com, який буде впровадженим, принаймні, 15 мовами/у 100 країнах у всьому світі, протягом наступних 24 місяців. Обидві наші спроби підтримують наше бачення та реалізацію у напрямку цифрової трансформації,» — додає п. Принс.

П. Принс пояснює, що етос компанії дійсно стосуються того, щоб бренд U.S. Polo Assn. залишався вірним самому собі. «Ми точно знаємо, ким ми є насправді, натхненні спортом, молоді, яскраві та веселі. Ми також надаємо глобальному споживачеві чудову інвестицію ціна-пропозиція через дивовижний бренд і чудову продукцію за доступною ціною. Це — так важливо для нас!»

Коли запитати про перспективу та про те, які виклики чекають на компанію, п. Принс зауважує: «Ми залишаємось дуже чіткими та намагатимемось іти в ногу з часом та потребами сучасного споживача. У нас — чудова команда, а також чудова реалізація бренду. Це означає, що перед нами - багато можливостей,» — заключає п. Принс.

Цей сайт більше не підтримує браузери Internet Explorer. Щоб отримати найкращий досвід, переключіться, будь ласка, на Chrome, Safari або Firefox.